ارسال بار از کانادا به ایران
نوشته شده توسط : allen weissinger

کانادا کشوری مهاجر پذیر است و همواره افراد زیادی در فکر سفر به این کشور پهناور هستند. کانادا سالانه با بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ مهاجر جدید یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا می باشد. یکی از مشکلات موجود در این راه، حمل اضافه بار است. به دلیل محدودیت های موجود و جریمه های سنگین اضافه بار همراه مسافر ، بهتر است بار به روش مقرون به صرفه تری حمل گردد. فریت بار به کانادا و فریت بار مسافری از بهترین این روش هاست. فریت بار در اصطلاح به معنای بار همراه مسافر است.

و البته با توجه به مشکلات اقتصادی پیش آمده و تحریم ها نسبت به ایران ارسال بار یا بسته ای از کانادا به ایران بسیار سخت شده است و البته هیچ یک از این مشکلات نمیتوانند در برابر احتیاج اشخاصی که خانواده یا آشنایی دور از خود دارند یا در کانادا یا در ایران قرار گیرد و اما با baste.co کاملا این مشکل حل خواهد شد حتی میتوانید کاملا خاطر جمع باشید که بسته هایتان از کانادا به هر شهری از ایران با امنیت کامل ارسال میشود.

آیا به جز حمل هوایی راه دیگری برای حمل بار به کانادا وجود دارد؟

از آنجائیکه شهرهای ایرانی نشین کانادا اغلب دارای بندر هستند ارسال بار به تورنتو ، ونکوور ، اتاوا و مونترال از طریق دریایی امکان پذیر است ولی باید توجه داشت که این روش معایبی نیز دارد. از آنجایی که زمان حمل بار دریایی از کانادا بسیار بیشتر از زمان حمل هوایی است باید به این موضوع توجه داشت که اگر حجم و وزن محموله شما کمتر از ۱۵۰۰ کیلوگرم است پس مطمئنا ارسال بار دریایی به کانادا برای شما به صرفه نیست و بهتر است شما از روش فریت بار هوایی به کانادا استفاده کنید چرا که مثلا ممکن است ارسال بار دریایی به تورنتو به طور تقریبی ۵۰ روز و ارسال بار دریایی به ونکوور ۶۵ روز به طول بیانجامد.

 

 

با وجود تمام راه های ممکن برای ارسال بسته هایتان از کانادا به ایران بهترین روش ارسال فرستادن بسته هایتان از طریق مسافران است که baste.co  بهترین و امن ترین روش را همراه با کسب درآمد برای مسافرانی که حاضر به دریافت بار و ارسال آن به ایران میشوند را در بر دارد.

 

مطمئنا کنجکاو هستید که چگونه؟ کاملا حق با شماست روند سایت بسته.کو به این شکل است که اگر شما به ایران قصد مسافرت دارید و کلا شخصی هستید که زیاد با خود وسایل حمل نمیکنید و یا جای خالی برای بردن بسته های دیگران دارید میتوانید از طریق بسته.کو هزینه سفر خود را جبران کنید و یا حتی درآمد کسب کنید.

به این شکل که اگر از مسافرت خود به ایران مطمئن شدید فقط کافیست به بسته.کو مراجعه کنید.

  

در ابتدا که سایت را باز میکنید قسمت هایی به عنوان When is your flight?  وWhere*your destination

برای سرچ کردن نمایان است, شما زمان پرواز خود و اینکه به کدام یک از شهرهای ایران سفر میکنید را وارد کرده و سرچ میکنید اگر بسته ای در آن بازه ی زمانی به مقصد مسافرت شما فرم شده باشد شما آنرا مشاهده کرده و میتوانید از طریق ایمیل و یا شماره تماس فرم تقاضا کننده با ایشان ارتباط برقرار کنید و اطلاعات مورد نیاز درمورد بسته را باهم مرور و تکمیل کنید و درمورد بسته و هزینه ی در نظر گرفته شده هم بهتر است کاملا با یکدیگر به توافق برسید و همچنین مکان و زمان تحویل گرفتن بار را هم تعیین نمایید که به چه صورت بسته قبل از روز پرواز شما به شما تحویل داده میشود.

و در ادامه ی همین پروسه اطلاعات دقیق و کاملی از شخصی که قرار است بسته برایشا ارسال شود هم دریافت میکنیم و سعی بر این داشته باشیم که در اولین فرصت بار را به شخص مورد نظر در ایران تحویل دهیم.

 لذا این را هم فراموش نکنید که شما در ازای بردن بسته ی ساکنین شهرتان در کانادا به ایران مبلغ چشمگیری دریافت میکنید, از هر نظریه ای به پیشنهاد بسته.کو فکر کنید این پیشنهاد برد برد است هم بسته جابجا شده است هم شما مقداری از هزینه ی سفر خود را جبران کرده اید.





:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: